1. Издаване на скици за съда
Необходими документи:нотариален акт, делбен протокол( документ за собственост )
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 14 дни
Срок на валидност на издадения документ: 6 месеца
Такса: 7.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
2. Издаване на удостоверение за описание и индентичност на имот
Необходими документи: документ за собственост, арх. проект
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадения документ: 6 месеца
Такса:5.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
3.Попълване на одобрен кадастрален план за 2 до 3,4 имота
Необходими документи: документ за собственост, заявление пред поземлената комисия
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 2-3 месеца
Място за подаване на документите -Фронт Офис
4. Изработване и обявяване на кад.планове по чл.13а от ППЗСПЗЗ
Необходими документи: Заявление и решение от поземлената комисия
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
5.Издаване на удостоверения до поземлена комисия за земеделски земи в регулационните граници на града
Необходими документи: Заявление или решение от поземлената комисия
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 10 работни дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
6. Издаване на писмо до нотариуса за издаване на нотариален акт по регулация
Необходими документи: документ за собственост, оценителен протокол,документ за изплатена сума
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
7. Отчуждаване на недвижими имоти за общински и държавни нужди
Необходими документи: документ за собственост
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 1-2 месеца
Място за подаване на документите -Фронт Офис
8. Издаване на удостоверение за факти и обстоятелства относно недвижимия имот
Необходими документи: документ за собственост
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
Такса - 10.00 лв.
9. Окомерна скица за съгласуване с ЕС и ТВД за прокопаване на В и К
Необходими документи: Проект за строителство и протокол за строителна линия
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 3 дни по ППЗТСУ
Такса 1.50 лв./м
Място за подаване на документите -Фронт Офис
10. Издаване на разрешително за прокопаване за В и К
Необходими документи: Съгласувана скица, документ за платен депозит
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация,
Срок за изпълнение на услугата: 2 дни
Такса : 70 лв.кв.м.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
11. Приемане на обекти за подземно строителство
Необходими документи: Одобрен проект , протокол за строителна линия и екзекутиви разрешително за прокопаване
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация"
Срок за изпълнение на услугата: 5 работни дни
Място за :
- подаване на документите -Фронт Офис
- изпълнение -
12. Издаване на преписи от документи от архива
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: 5 работни дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
Такса - 2.00 лв.
13. Устни справки за собственост и други факти с недвижими имоти
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Специалисти "Кадастър и регулация",
Срок за изпълнение на услугата: на момента
14. Издаване на скица с указан начин на застрояване или узаконяване
Необходими документи: Нотариален акт, право за строеж, друг документ за собственост , нотариално заверени декларации при необходимост
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл.специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 6 месеца
Такса: 10.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
15. Издаване на скица с указан начин на застрояване в земеделски земи или земи в горски фонд ( за строежи по Наредба №2 за застрояване в земеделски земи )
Необходими документи: документ за собственост, скица от план за земеразделяне Нотариален акт, право за строеж, друг документ за собственост , нотариално заверени декларации при необходимост
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 6 месеца
Такса: 10.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
16. Издаване на скица за изменение на подробни устройствени планове ПРЗ , ПР, ПЗ, РУП ( план за застрояване и силуетно оформяне )
Необходими документи: нотариален акт, право за строеж или друг документ за собственост ; нотариално заверено съгласие от всички пряко заинтересовани собственици при изменение на ПУП по чл. 13, ал.2, т.6 от ЗУТ
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Такса: 10.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
17. Издаване нареждане с мотивирано предписание за изработване на проект за изменение на ПУП
Необходими документи: Нотариален акт, право за строеж или друг документ за собственост
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни или 30 дни при внасяне искането в ОбЕС / чл.135, ал.3 от ЗУП /
Място за подаване на документите -Фронт Офис
18. Обявяване и проучване на проекти за изменение на ПУП( ПРЗ,ПР, ПЗ, РУП )
Необходими документи: Нотариален акт, документ за собственост и проект за изменение на ПРЗ,ПР, ПЗ, РУП
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 30 работни дни + 30 за обявяване заповед на кмета
Място за подаване на документите -Фронт Офис
19. Издаване становище за съда във връзка с дела за делба на УПИ (парцели)
Необходими документи: Документ за собственост , удостоверение от съда
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 6 месеца
Такса: 5.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
20. Издаване удостоверение за съда във връзка с дела за доброволна делба на жилищни сгради (по чл.202 от ЗУТ )
Необходими документи: Документ за собственост, одобрен инвестиционен проект
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 6 месеца
Такса: 30.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
21. Одобряване на проект за строеж или преустройство
Необходими документи: Документ за собственост , технически или работен инвестиционни проекти
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 30 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 1 година
Такса: 0,05 лв. от стойността на обекта
Място за подаване на документите -Фронт Офис
22. Издаване на разрешение за строежи, за които се изискват инвестиционни проекти
Необходими документи: Документ за собственост и одобрени инвестиционни проекти при строежи, за които е необходимо
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 7 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 3 години ако не е започнало строителството и 5 години ако не е извършен грубият строеж
Такса: 0,50 лв. на кв.м. застроена площ
Място за подаване на документите -Фронт Офис
23. Издаване на разрешително за строеж по чл.147, ал.1 от ЗУП ( строежи, за които не се изисква одобрен инвестиционен проект )
Необходими документи: Документ за собственост, нотариално заверена декларация когато е необходимо становище от инженер-конструктор за строежите по ал.1, т.1,2,3,4,5,7,9 и 12 от чл.147 от ЗУП
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 3 години ако не е започнало строителството и 5 години ако не е извършен грубият строеж
Място за подаване на документите -Фронт Офис
24 . Одобряване на проекти за узаконяване на незаконни строежи
Необходими документи: документ за собственост квитанция за платена глоба, констативен акт, наказателно постановление, инвестиционен проект, конструктивно заключение от инженер-конструктор
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 30 работни дни
Такса :0.60./м2 РЗП /но не по-малко от 20.00 лв./
Място за подаване на документите -Фронт Офис
25. Издаване на акт за узаконяване
Необходими документи: Документ за собственост и одобрени инвестиционни проекти за узаконяване
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 15 работни дни
Такса: 10.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
26. Издаване на разрешения за поставяне на временни строежи по чл.56 от ЗУТ
Необходими документи: Документ за собственост, Договор за наем и скица с определено петно
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Такса : 15.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
27. Издаване на преписи от разрешително за строеж, загубени одобрени проекти
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 10 работни дни
Такса: 2.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
28. Издаване становище от главния архитект за приемане на обект
Необходими документи: Становище от съответните инстанции и становище от проектантите, екзекутивна документация на обекта
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Срок на валидност на издадените документи: 6 месеца
Такса: 15.00 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
29. Искане за преминаване през чужди поземлени имоти за разрешени проучвателни, проектни и други работи ( чл.192, чл.193, чл.194 от ЗУТ )
Необходими документи: документ за собственост, разрешение за строеж
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 30 дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
30. Искане за премахване на негодни за ползване или застрашаващи сигурността строежи ( чл.195 от ЗУТ )
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 30 дни
31. Уведомление за доброволно премахване на законен строеж ( чл.197 от ЗУТ )
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
32. Съставяне на констативни актове
Необходими документи: Нотариален акт
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. инспектор "Строителен контрол", ,
Срок за изпълнение на услугата: 3 дни от датата на проверка
Място за подаване на документите -Фронт Офис
33. Откриване на строителна площадка
Необходими документи: Одобрен проект, строително разрешение, договор в строителството, разрешение за строеж
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. инспектор "Строителен контрол", Гл. специалист "Строителен контрол",
Срок за изпълнение на услугата: 3 дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
34. Разрешение за тротоарно право
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. инспектор "Строителен контрол", Гл. специалист "Строителен контрол",
Срок за изпълнение на услугата: 20 дни
Място за подаване на документите -Фронт Офис
35. Издаване на преписи от документи от архив
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. инспектор "Строителен контрол", Гл. специалист "Строителен контрол",
Срок за изпълнение на услугата: 5 работни дни ако се намери документа
Такса - 2 лв.
Място за подаване на документите -Фронт Офис
36. Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежи четвърта категория
Необходими документи: Описани в заявлението
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата:14 работни дни
Такса: по Наредба №1
Място за подаване на документите -Фронт Офис
37. Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежи пета категория
Необходими документи: Описани в заявлението
Отговорно лице за изпълнение на услугата: Гл. архитект, Гл. специалист "Архитектура и благоустройство",
Срок за изпълнение на услугата: 14 работни дни
Такса: по Наредба №1
Място за подаване на документите -Фронт Офис
Бланки може да изтеглите тукblanki.rar (415.34 Kb)